بهترین مدل عطر مردانه خنک
نوشته شده توسط : ادمین جهان صنعت گستر

دوست دارید با رایحه خنک و خوشبو فرد مورد علاقه‌تان را تحت تاثیر قرار دهید؟ یا می‌خواهید در مهمانی باشکوهی شرکت کنید و دوست دارید خوشتیپ و خوشبوترین مرد میان افراد به نظر رسید. پیدا کردن ادکلن مردانه خنک کار بسیار دلهره آوری است و هنگامی که روبرو پیشخوان عطرها با بطری‌های دارای اشکال عجیب و غریب قرار بگیرید، بی‌شک نمی‌توانید تصمیم بگیرید کدام رایحه خنک مناسب‌تان است. اما اصلا نگران نباشید و هرگز برای خرید عجله نکنید. خرید عطر مردانه خنک همانند انتخاب دمنوشی لذت بخش و سرشار از آرامش است که انتخاب مناسب آن نیاز به صبر و زمان دارد.

شاید به نظر مسخره باشد، اما ادکلن مردانه خنک و خوشبو در طیف گسترده‌ای از رایحه‌های مختلف توسط برندهای متنوع ارائه می‌شود که هر کدام از برند مدعی هستند رایحه خنک ادکلن از ترکیبات مختلفی مانند میوه ها، درختان، ادویه‌ها و… بدست می‌آید. پس این شما هستید که در مورد اصطلاحات و رایحه‌های پرطرفدار باید آگاهی کسب کنید و دید بهتری در مقابل پیشخوان‌های عطر فروشی قرار بگیرید.
بهترین مدل عطر خنک مردانه
ادکلن هرمس اچ ۲۴ مردانه در سال ۲۰۲۱ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . خرید ادکلن مردانه هرمس اچ ۲۴ با رایحه ی خنک و شیرین برای استفاده در فصول بهار ، تابستان و پاییز پیشنهاد می شود . این عطر مردانه معادل ۱۰۰ میل حجم دارد و غلظت آن ادوتویلت می باشد . کریستین ناگل عطرساز ، که دوست دارد به آفرینش های خود حجم بدهد ، می خواست بافت هایی از مواد ظریف مانند ترمه ، ابریشم و مخمل را بازسازی کند. این عطر ساز با مدیر خلاق بخش مردان خانه هرمس ، Véronique Nichanian ، برای ایجاد H24 ، عطری با الهام از مجموعه های پوشیده و مجسمه های نیچانیان همکاری کرد.

عطر ادکلن هرمس اچ ۲۴ عطر بسیار خوشبویی است که شروعی خنک، گیاهی، سبز و تلخ از مریم گلی دارد که رایحه مرکباتی ضعیفی نیز در این میان استشمام میشود که بر شادابی و طراوت عطر می افزاید. با گذر زمان رایحه گل نرگس و چوبها نیز به عطر اضافه میشوند تا ترکیبی پیچیده تر و جذابتر را خلق نمایند. رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای شاداب، گیاهی، کمی تلخ، چوبی، گلی با حس پودری ملایم و کمی نیز شیرین است که همگی با کمک هم رایحه بسیار دلپذیر و جذابی را ایجاد میکنند. هرمس اچ ۲۴ پخش بو و ماندگاری مناسبی دارد و انتخاب بسیار شایسته ای جهت مصرف روزانه در فصلهای بهار و تابستان میباشد.

گل نرگس مطلق ، نت قوی و سفت و سخت ، با جوهر چوب گل رز و مولکول مصنوعی اسکلارین ترکیب می شود. این یادداشت غیرمعمول که به ندرت در عطرها استفاده می شود پس از بازدید کریستین ناگل از کارگاه های خیاطی هرمس به دست او رسید. این رایحه یادآور بخار گرم و فلزی است و “استفاده از پارچه های مرطوب بر روی لباس های پشمی قبل از فشار دادن آنها با آهن فلز سنگین” را تداعی می کند.

«اچ۲۴» اولین عطری است که می‌خواهد تصورات برند هرمس درباره مردان امروزی و مدرن را نشان بدهد. عطری شاداب، پُراحساس و روشن که آمیزه جسورانه‌اش از پیوند میان طبیعت و تکنولوژی شکل می‌گیرد؛ با بطری‌ خاصی که شکل آیرودینامیک دارد و می‌توان دوباره آن را پُر کرد. بسته‌بندی کاغذی «اچ۲۴» کاملا بازیافت‌پذیر است و دورتادورش را خطوط لیمویی‌رنگ آراسته کرده‌اند؛‌ خطوطی که انگار «اچ۲۴» را درون خودشان نگه می‌دارند اما درعین‌حال به‌سوی فضایی فراتر باز می‌شوند.

Nagel که می خواست مردان حیاتی و شهری را که ریشه در میراث خودشان دارند و در نمایش های مد Véronique دیده می شود ، به تصویر بکشد ، گیاه شناسی عطر را انتخاب کرد ، “زیرا در گیاهان شیره ای وجود دارد که منبع و نشاط زندگی است. آکوردهای اصلی این عطر مردانه شامل اکوردهای معطر ، گل زرد ، فلزی ، تند و نرم ، چوبی ، سبز، ماده معدنی ، بالزامیک ، کهربا می شود . نت های تشکیل دهنده عطر HERMES H24 عبارتند از : سالویا اسکلاریا ، نرگس ، بوی فلزات ، اقاقیای پالیساندر





:: بازدید از این مطلب : 663
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: